Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Marknadsföra solgalsögon med inbyggd mp3 och bluetooth

Inlägg 1 av 14

2005-05-23, kl 15:57

username

Vadim
Brandt

Inlägg: 30

Marknadsföra solgalsögon med inbyggd mp3 och bluetooth

Hej!Jag har kontakt med en leverantör som gör solgalsögon med inbyggd mp3 och nu även också bluetooth.Han levererar just nu glasögonen åt Oakley men säger att han kan sälja samma fast sätta ett annat loggo på de.Ungefär som Jens of Sweden gör just nu. Jag undrar om det är någon som kan ge några tipps på hur man isåfall säljer de här? Och om det änns finns intresse för detta i Sverige? Kanske är det någon som är itresserad och hjälpa till?Här på sidan kan ni se en bild av dessa glasögon: http://oakley.com/site/media/cache/428e6cfc041d9.png_0_0_0.pngmail: MvhBrandt

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 14

2005-05-23, kl 16:16

username

Martin
Jarlstam

Inlägg: 4

De där var ju riktigt coola, skulle de finnas i Sverige skulle jag köpa dem!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 14

2005-05-23, kl 17:17

username

Linda
Karlsson

Inlägg: 10

Jag håller med, coola.. absolut värda att satsa på tycker jag..
Man kan ju alltid starta en webshop..

Skulle gärna hjälpa till.. hör gärna av dig

/Linda
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 14

2005-05-23, kl 17:57

username

Anders
Elfving

Inlägg: 43

Skulle vilja se ett foto för att riktigt vara övertygad, och hela konceptet står och faller om priset blir alldeles för högt ifall du inte lyckas ta dig in i lite "finare" affärer.
Om solglasen är tillräckligt bra så att t.ex skidåkare kan använda tror jag att du har chansen att landa det här.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 14

2005-05-23, kl 23:26

algadenay

algadenay

Inlägg: 5

iden tycker jag är bra. solglasögon behövs i varma länder och där har jag mina kontakter.

hör gärna av dig så får vi se vad vi kan göra

[email protected]
www.connectingwb.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 14

2005-05-24, kl 16:18

username

Evin
Aslan

Inlägg: 12

Jag är intresserad av att hjälpa till, dvs bli din companion. jag kan investera pengar i det också .Jag tror på ideen helt enkelt. så hör av dig MVH EVIN

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 14

2005-05-24, kl 18:34

username

Christian
Baarsen

Inlägg: 9

Idén kan mycket väl gå hem om allt sköts snyggt med en bra marknadsförning.

Jag ligger i startgroparna för ett eget företag. Vi skulle mycket gärna hjälpa dig med en företagsprofil, grafisk layout samt en webbsida med e-butik. Vi har alla stor erfarenhet och kunskap inom grafik, företagsprofilering, e-handel, konsulting och marknadsförning.

Passa på att beställa tjänster av oss när vi fortfarande är ”oupptäckta”. Då är priset lägre men produkten håller samma höga kvalité.

/Christian

[email protected]
(ger min privata skräpmail för att undvika spambottar)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 14

2005-05-25, kl 16:48

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 15

Hej

Är du säker på att leverantören verkligen säljer åt Oakleey och inte gör en kopia? Känns som att ett företag som Oakleey inte köper av vem som helst och definitivt inte låter andra sälja samma produkt med annat namn.

Är det Kineser du handlar med kan det särskilt vara värt att tänka på - varumärken och upphovsrätt har dom ingen större respekt för :)

Lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 14

2005-06-03, kl 12:48

username

Birgitta
Gunnarsson

Inlägg: 25

VI KAN HJÄLPA DIG MED MARKNADSFÖRING I HELA LANDET.

Se på Köp&Säljsidan så har du våra uppgifter där

BGMarknadskommunikation

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 14

2005-06-04, kl 16:57

username

Leo
Malaxos

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!<br/><br/>Jag har kontakt med en leverantör som gör solgalsögon med inbyggd mp3 och nu även också bluetooth.<br/>Han levererar just nu glasögonen åt Oakley men säger att han kan sälja samma fast sätta ett annat loggo på de.<br/>Ungefär som Jens of Sweden gör just nu. Jag undrar om det är någon som kan ge några tipps på hur man isåfall säljer de här? Och om det änns finns intresse för detta i Sverige? Kanske är det någon som är itresserad och hjälpa till?<br/><br/>Här på sidan kan ni se en bild av dessa glasögon: http://oakley.com/site/media/cache/428e6cfc041d9.png_0_0_0.png<br/><br/>mail: <br/>Mvh<br/>Brandt<br />

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2