Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Affärspartner / Försäljare

Inlägg 1 av 2

2005-05-11, kl 22:49

username

Johan
Gunnarsson

Inlägg: 3

Affärspartner / Försäljare

Jag haller pa att starta upp ett foretag i Sverige och jag soker efter en driftig affarspartner / saljare som ar intresserad av att investera bade tid och kapital i foretaget. Foretaget ar inom detaljist / grossist branschen. Jag ar bosatt i USA, och soker efter serios affars partner bosatt i Sverige.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2005-05-28, kl 20:07

silfverhielm

silfverhielm

Inlägg: 28

Hej Johan!

Jag tillsammans med partner bedriver en verksamhet riktad mot små till medelstora företag som vill ha hjälp att sälja/marknadsföra tjänster/produkter som kräver en mer komplex och/eller konceptuell försäljningsprocess. Så kallade kvalificerade sälj!
Vi är alltid öppna för nya idéer och förslag och har ett stort nätverk med stora kompetensresurser. Däremot tackar vi nästan varje vecka nej till samarbeten då vi är noga med vad/vem vi jobbar med. Vi säljer så att säga inte äpplen på torget! Men berätta gärna mer om din produkt och din syn på ett samarbete så kommer vi att ta en diskussion om detta och se vart det leder!

Med vänliga hälsningar

Johnnie Silfverhielm
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat