Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Bokförings info

Inlägg 1 av 7

2003-10-03, kl 15:00

username

Martin
Horak

Inlägg: 22

Bokförings info

Är det någon som har bra förslag på var man kan hitta information om hur man sköter "enkel" bokföring själv?

Någon som kan dela med sig av sina erfarenheter kanske? Känns dumt att just nu lägga ut tusenlappar på bokföring när man inte har så stor omsättning än ..

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2003-10-06, kl 07:57

username

Martin
Horak

Inlägg: 22

Om jag hade haft tid att gå en kurs så hade jag gjort det.. tyvärr hinner inte med allt när man har två jobb... Läsa en bok kan man försöka med men tänkte att det någon kunde tex tipsa om nåt enkelt program eller nån hemsida med enkla praktiska råd.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2003-10-06, kl 11:15

Malin

Malin

Inlägg: 7

hej pappabear
Jag har en liten bokforingsfirma och om du vill kan du mejla mig. Jag kan ge dig lite (kostnadsfria)råd om hur och vad som du kan göra själv. Jag har många små enskilda företag som jag gör bokföringen åt och det kostar inte så mycket. Men om du vill göra den själv så kan jag hjälpa dig att komma igång om du vill.
Mvh
Malin
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2003-10-08, kl 19:56

username

Lina
Edberg

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

Är det någon som har bra förslag på var man kan hitta information om hur man sköter "enkel" bokföring själv?

Någon som kan dela med sig av sina erfarenheter kanske? Känns dumt att just nu lägga ut tusenlappar på bokföring när man inte har så stor omsättning än ..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2003-10-08, kl 19:57

username

Lina
Edberg

Inlägg: 4

Hittade något som heter "BOkis", kan prövas gratis under en period. minns inte adressen men du kanske kan söka.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2003-10-09, kl 15:05

username

Martin
Horak

Inlägg: 22

Tackar alla för svar ...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2004-05-28, kl 14:32

Sten_UNICELL

Sten_UNICELL

Inlägg: 54

Citat:

Ursprungligen postat av:

Är det någon som har bra förslag på var man kan hitta information om hur man sköter "enkel" bokföring själv?

Någon som kan dela med sig av sina erfarenheter kanske? Känns dumt att just nu lägga ut tusenlappar på bokföring när man inte har så stor omsättning än ...


Det finns en gratis bokföringskurs "Lär dig bokföring på 20 minuter" http://www.unicell.se/lar_dig_bokforing_pa_20_minuter.php
Ladda ner och njut!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat