Inlägg 1 av 9
2005-05-02, kl 20:46
arbetsförmedlingen?
varför måste arbetsförmedlingen veta om jag startar en ensild firma -ett internet företag?
Svara Svara med citat
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemvarför måste arbetsförmedlingen veta om jag startar en ensild firma -ett internet företag?
Svara Svara med citat
Varför skulle de inte få reda på det?!?
Om du tjänar pengar på din verksamhet är det väl inte mer än rimligt att det framkommer så att ditt bidrag från AF tas bort.
Ursprungligen postat av:
Varför skulle de inte få reda på det?!?
Om du tjänar pengar på din verksamhet är det väl inte mer än rimligt att det framkommer så att ditt bidrag från AF tas bort.
Ursprungligen postat av:
Varför är du anmäld hos Arbetsförmedlingen om du har jobb?
Din arbetsgivare däremot kanske skulle upplysas beroende på om det är konkurerande verksamhet, och är det motsatsen kanske du kan ha nytta av din arbetsgivare. Startar du företag så tänk även andra saker du tycker är trevligt och ta med det vid en registrering. Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Jag vet inte vad det är för blankett du har fått tag på. Men Arbetsförmedlingen behöver du inte kontakta om du startar ett företag.
Ursprungligen postat av: kjellsundberg
Om man har lönebidrag från AF och samtidigt vill starta eget på sin fitid. Får mn det?
Jag vill alltså inte ha ekonomikt stöd till företaget fån AF.
Vill bara veta om det innebär att man kan förlora lönebidraget.
Behöver du en egen hemsida eller webbshop?
https://wpcms.se