Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Nya idéer i Luleå

Inlägg 1 av 11

2005-04-28, kl 14:21

username

Bengt
Sjöhed

Inlägg: 7

Nya idéer i Luleå

Jag söker personer i Luleåområdet som är intresserade av att skapa och vidareutveckla idéer som kan leda till nytt företag. Ålder, kön eller arbetssituation oväsentligt. Huvudsaken är att du har ett öppet sinne och vill mera med ditt liv. Själv är jag 50+ med fast jobb men vill hitta nya möjligheter.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 11

2005-05-05, kl 21:00

mandersson

mandersson

Inlägg: 28

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag söker personer i Luleåområdet som är intresserade av att skapa och vidareutveckla idéer som kan leda till nytt företag. Ålder, kön eller arbetssituation oväsentligt. Huvudsaken är att du har ett öppet sinne och vill mera med ditt liv. Själv är jag 50+ med fast jobb men vill hitta nya möjligheter.



Hej jag är en 25-årig blivande företagare som bor i Luleå, vad exakt har du tänkt vill du ha hjälp med? är det att allmän "brain-storming" eller vill du ha tips och ideer till befintlig affärside. Hör gärna av dig: [email protected] eller skriv en rad här

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 11

2005-05-12, kl 16:23

username

Bengt
Sjöhed

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej
Jag har en verkligt bra ide´, där du kan hjälpa personer att hyra hur mycket film och spel dom vill och även köpa nyaste hemelektroniken billigt. Är du intresserad? marknadsdföringen är enormt bra!
http://member.enterexpress.com/enocksson, du kan kontakta oss direkt på denna sida.
MVH Jan Enocksson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 11

2005-05-12, kl 16:25

username

Bengt
Sjöhed

Inlägg: 7

Hej Jan

Tack för ditt erbjudande men det är inte riktigt det som jag är ute efter. Jag är intresserad av personer som vill hitta nya idéer tillsammans.

Mvh
Bengt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 11

2005-05-12, kl 16:25

username

Bengt
Sjöhed

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag söker personer i Luleåområdet som är intresserade av att skapa och vidareutveckla idéer som kan leda till nytt företag. Ålder, kön eller arbetssituation oväsentligt. Huvudsaken är att du har ett öppet sinne och vill mera med ditt liv. Själv är jag 50+ med fast jobb men vill hitta nya möjligheter.



Hej jag är en 25-årig blivande företagare som bor i Luleå, vad exakt har du tänkt vill du ha hjälp med? är det att allmän "brain-storming" eller vill du ha tips och ideer till befintlig affärside. Hör gärna av dig: [email protected] eller skriv en rad här

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 11

2005-05-12, kl 16:35

username

Bengt
Sjöhed

Inlägg: 7

Hej

Jag är intresserad av att träffa personer som vill hitta nya affärsidéer tillsammans. Det kan ju vara t ex genom brainstorming eller andra metoder för att ta fram nya idéer.
Nu händer det väldigt mycket både lokalt och globalt och någonstans där tror jag det finns möjligheter ...
Svara gärna här om du tycker det verkar intressant.

Mvh
Bengt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 11

2005-05-30, kl 08:36

mandersson

mandersson

Inlägg: 28

Hej, jag jobbar redan på en affärside men desto mer vedträn i brasan desto bättre brinner det :) ,förutsatt att man inte kväver elden förstås :( hehe, Jag hjälper gärna till jag älskar affärsideer så why not!

Ursäkta att jag svara lite sent men jag såg inte att det skrevs tillbaka efter det jag skrev.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 11

2005-06-02, kl 17:07

username

Lars
Nilsson

Inlägg: 16

Låter intressant... bor också i Luleå och sitter i samma tankar!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 11

2005-06-07, kl 10:14

mandersson

mandersson

Inlägg: 28

Citat:

Ursprungligen postat av:

Låter intressant... bor också i Luleå och sitter i samma tankar!



Hej Lars, Trådskaparen verkar har sjappat :) men sitter du oxå i startaeget tankar så kanske vi kan hjälpa varann.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 11

2005-06-10, kl 09:33

username

Lars
Nilsson

Inlägg: 16

Givet!
Kontakta mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2