Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

fakturaköp

Inlägg 1 av 4

2005-04-16, kl 21:09

username

Sigvard
Odenbjörk

Inlägg: 9

fakturaköp

Söker företag som vill sälja sina fakturor, jag förmedlar i hela Europa samt i usa. Fakturaköp kan vara rätt finansieringsmodell för just dig.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-04-17, kl 12:04

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Detta är enligt min mening ett myckert dyrt sätt att få betalt för sina fakturor och naturligtvis det motsatta för den som köper. Själv skulle jag aldrig i livet göra det.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-04-17, kl 14:12

username

Sigvard
Odenbjörk

Inlägg: 9

Citat:

Ursprungligen postat av:

Detta är enligt min mening ett myckert dyrt sätt att få betalt för sina fakturor och naturligtvis det motsatta för den som köper. Själv skulle jag aldrig i livet göra det.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-04-17, kl 14:16

username

Sigvard
Odenbjörk

Inlägg: 9

Förstår din synpunkt...men många har inte möjligheten
att vänta, dessutom är det idag svårt att uppbringa en checkkredit som står i parentet med kraven på säkerhet...Speciellt nystartade företag har mycket svårt att finna rätt finansiering. Jag anser att fakturaköp är en väg....många gånger bättre än tappade leverantörsförbindelser...

Mvh Jim Odenbjörk

Inläggets betyg
Svara Svara med citat